Direktlänk till inlägg 21 oktober 2012

Å snart så

Av Birgitta - 21 oktober 2012 10:54

Nästa vecka kommer min yngsta son ner med sin sambo och deras lilla sessa som är 7 veckor..

Vad det ska bli snosande och gosande av med den lilla tösen Sannie..


Gårdagen var lugn..

Jessica kom på besök..

Vi var ut med Bianca

Sen hjälpa gumman mig att slänga massa kartonger man sparat på sig


så jag ska få undan lite kläder som ska säljas på tradera..


Det blir till att städa lite innan dom kommer

och på Torsdag ska jag på Halloween fest som

Jessicas skola ska ha - ska bli roligt..


Magen läker bra.. Såren så fina ut sa dsk.. Nu kliar dom bara.... :)


Tycker jag börjar få in ett litet mönster nu med maten o drickat..

Längtar till på torsdag då jag får börja äta lite pure mat...


Tänkte fuska lite igår.. eller fuska nä men tänkte göra lite lättglass med varm bärsås alltså allt utan socker..

men tänkte sen på min dumpning.. så struntade i det.. ska istället göra en yoghurt blandning med bären o rapsolja så jag får gå på toa bättre.. Får gå till affären köpa mig en banan o youghurt bara..


Nu ska jag ha i mig mitt kaffe innan det kallnar.


Önskar er alla en härlig Söndag 


Tack för besöket


Välkommen åter   

 

 

 

 

En nybadad Bianca   


Tjinge ling!!!


 
 
Cina

Cina

21 oktober 2012 16:36

Låter bra att du fått in rutiner på matintagen
för du vet att man inte får hoppa över någon måltid ;)
Hoppas oxå att du får igång magen för det är ju viktigt.
Men det kommer nog ska du se.
Skönt att de där agrafferna är borta nu man
känner sig som en ny människa efter de tagits.
Men låt nu bli och pilla på skorvarna.....säger jag som inte
kan låta en skorv vara.
Sedan sitter jag o förmanar dig en massa o du vet allt själv.
Men bara omtanke.

Skrev ett långt inlägg men det bara försvann.
Och nu kommer jag ju inte ihåg vad jag skrivit = LIGHT DEMENS.

Mysig att du får gäster i veckan som kommer.
Och du får snosa bäbis som luktar så gott.
MEN inte bära och lyfta....se där kom en förmaning till hahahaaa.

Nu skall jag skriva och säga vad HAREN SÄGER TILL DIG
enligt DJURENS SPRÅK.

Släpp taget och ge dig hän i glädje.
Tag det avgörande steget nu.
Min gåva till dig är att visa företagsamhet

Nu önskar jag dig en fortsatt fin söndagskväll

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Birgitta

22 oktober 2012 10:10

Jo jag vet jag inte får hoppa över ett mål..
det händer väldigt sällan å då bara för att jag missat en tid å allt blivit sent.. kan ju inte sitta uppe hela natten för att äta.. då blir allt bara huller om buller.. det är då mest kvällsmål som blir lidande..
Jag vet du bara vill mitt bästa och jag tar åt mig av dina förmaningar osv..

Ja det ska bli sååå mysigt får träffa snorpan..
Nej ska inte bära å lyfta det får dom göra.. haha

Wow.. det är ju det jag har gjort.. börjat ett nytt liv i o m open..

Tror oxå att lite mer självförtroende kommer med att må bättre o se bättre ut..

Massor med Kramizzzar

 
Carin

Carin

22 oktober 2012 07:38

Bara så du vet så är inte lättglass att "fuska" för det är tillåtet under flytperioden! ;)

http://livsviktigaval.blogg,se

Birgitta

22 oktober 2012 10:05

Jo jag vet men tänkte mer på bären o kanske blir för sött..
Dumpning vill jag inte vara med om igen :)

Kramizz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 5 december 2012 10:49

Finns det ju i hela Sverige nu.. Det vart lite finare och ljusare ute..   här går det sakta att få klart allt men när man inte kan använda armarna så va ska man göra   finns ju ingen annan som kommer å gör nå åt det..   får väl ta mig...

Av Birgitta - 4 december 2012 11:56

Undrar om man åkt på en baskelusk eller nått   mår mer eller mindre illa var gång jag ätit nått. ser otydligt med ögonen o dubbelt.. brännande smärta i magen ibland.. armarna bara värker den högra av tennisarmbåge den andra av annat.. ...

Av Birgitta - 14 november 2012 16:23


min operation.. -1kg till och -5cm i midjan så lite händer det iaf även om jag velat mera men kan jag inte träna i den takt jag ska så får det bli som det blir   blir sen bättre när vintern o kylan är över och om jag sedan får tag på et...

Av Birgitta - 13 november 2012 19:01


Idag fyller ett barnbarn 13 år så jag har nu varit på kalas :)   Tog med mig eget till glassen så jag med kunde fika..   Hon var nöjd med vad hon fick i presenter..   GRATTIS Josefine      Sen börjar ja må lite bättre vad det komm...

Av Birgitta - 8 november 2012 18:58


I går var det fyra veckor sen op.. Mår så där.. Men vägde mig inte eller mätte det får bli senare.. Just nu bara ont i huvet..   Ringde så jag ska få medicin utskrivet..   Idag fyller min lillebror och kusin 41år.. GRATTIS till er båd...

Presentation


Välkommen till
Mitt nya Liv!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Jag finns på Facebook

Översätt Bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards