Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Tisdag och snart så

Av Birgitta - 23 oktober 2012 12:11

I morgon Onsdag är det 2 veckor sen op..

Dags att ställa sig på vågen se om något hänt..

ska bli spännande se. mäta ska jag me men är fortfarande svullen så är nog ingen minskning där än..


I går fick jag sängbesök..

Jessica sov över då hennes mamma vart inkallad på jobb till natten..


Annars tog jag det lugnt.. 

ute med hunden och en sväng till affären.

Gjorde mig lite mos/pure mat fast lite lösare

mmmm sååååå gott det var :)


Man ska ju bara byta ut ett mål i taget så det fortsätter jag nu med 

äter det till middag.. så kan jag byta ut lunchen på torsdag..

Mycket flyt är det ju ändå..

Sen får man ta mellanmålen vart eftersom..


Fick min GBP- kokbok med posten igår..

Ujuj vad jag satt och dreglade efter all god mat som fanns däri..

Ska bli riktigt roligt att börja laga mat.. Man gör ett kok

det räcker då till 4-5 måltider.. för jag kan fortfarande bara äta 1 1/2 dl

med tsk för tar jag en msk så får jag ont.. blir för mycket på en gång..


Men det var lite enklare att sitta o försöka tugga med mos/pure maten.


Idag ska jag oxå försöka komma ihåg att göra i ordning brevet till damen som var

så snäll och hjälpte mig på min hemresa från sjukhuset..

Har nu allt klart bara skriva och sätta på frimärke och skicka..


Ut blir det oxå idag.. det är tur man har hund för vädret är ju inte så tilltalande..

Men är ju ett måste i alla avseenden..


Nu så kommer snart Jessica hem

så dags att sätta lite fart här..

så vi kan gå en sväng..


Ha en härlig Tisdag utan regn kan man ju hoppas


Tack för besöket


Välkommen åter   


Tjinge ling !!

 

Tack Cina för dina fina kommentarer och stöttningar.. Kramizz 

 

 

 

Världens stoltaste tös på 3 år som tagit hål i öronen    Jonna

 
 
Cina

Cina

23 oktober 2012 18:01

Spännande och se vad du gått ner för ner har du gått fast du inte tror det.
Visst är man svullen efteråt men det går snart ner sedan beror det ju oxå på hur dant läkkött man har.

Hoppas det går bra för dig nu att äta puré förstår att du tyckte det var gott.
Mysig med liten nattgäst ;)
Så söt Jonna var med sina ny tagna hål.
Kommer ihåg när Sanna tog hål då var hon nog 4 tror jag.
Hon va stolt efteråt och det var nog denna lilla tjej oxå.

Ha en fin kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Birgitta

24 oktober 2012 09:15

Jodå visst har jag gått ner..
Svullnaden lägger sig vart eftersom..
Ja det var jätte gott..
Jag börjar ju lite känna hunger och mättnad nu
tagit tid att vet vad som är vad..
Och tror jag fått in min egen stil i hur jag måste få i mig maten så här i början iaf..

Ja dom är ju så stolta efteråt..

Ska träffa henne i morgon så får vi se vad hon säger..

Tack Carina för att du alltid finns här

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 5 december 2012 10:49

Finns det ju i hela Sverige nu.. Det vart lite finare och ljusare ute..   här går det sakta att få klart allt men när man inte kan använda armarna så va ska man göra   finns ju ingen annan som kommer å gör nå åt det..   får väl ta mig...

Av Birgitta - 4 december 2012 11:56

Undrar om man åkt på en baskelusk eller nått   mår mer eller mindre illa var gång jag ätit nått. ser otydligt med ögonen o dubbelt.. brännande smärta i magen ibland.. armarna bara värker den högra av tennisarmbåge den andra av annat.. ...

Av Birgitta - 14 november 2012 16:23


min operation.. -1kg till och -5cm i midjan så lite händer det iaf även om jag velat mera men kan jag inte träna i den takt jag ska så får det bli som det blir   blir sen bättre när vintern o kylan är över och om jag sedan får tag på et...

Av Birgitta - 13 november 2012 19:01


Idag fyller ett barnbarn 13 år så jag har nu varit på kalas :)   Tog med mig eget till glassen så jag med kunde fika..   Hon var nöjd med vad hon fick i presenter..   GRATTIS Josefine      Sen börjar ja må lite bättre vad det komm...

Av Birgitta - 8 november 2012 18:58


I går var det fyra veckor sen op.. Mår så där.. Men vägde mig inte eller mätte det får bli senare.. Just nu bara ont i huvet..   Ringde så jag ska få medicin utskrivet..   Idag fyller min lillebror och kusin 41år.. GRATTIS till er båd...

Presentation


Välkommen till
Mitt nya Liv!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Jag finns på Facebook

Översätt Bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards