Alla inlägg under december 2012

Av Birgitta - 5 december 2012 10:49

Finns det ju i hela Sverige nu..

Det vart lite finare och ljusare ute..


här går det sakta att få klart allt

men när man inte kan använda armarna så va ska man göra


finns ju ingen annan som kommer å gör nå åt det..


får väl ta mig till doktorn någon gång..


vikten är - 15 kg..

Det går sakta å bra för då hänger både huve o fläsk med..


mitt illa mående kanske kan ha med magsaften att göra..


Dricker det gör jag nästan 2L per dag.. Så detta är nå annat som börjat..

ska ringa in å höra va jag ska göra.


ska sen ut till affären o sätta ut lite mat till fåglarna..


sen försöka mig på fönstrena så ja får det klart..


Önskar er alla en fin Onsdag


Tack för besöket


Välkommen åter!!

 

Tjinge ling!!

Av Birgitta - 4 december 2012 11:56

Undrar om man åkt på en baskelusk eller nått


mår mer eller mindre illa var gång jag ätit nått.

ser otydligt med ögonen o dubbelt..

brännande smärta i magen ibland..

armarna bara värker

den högra av tennisarmbåge

den andra av annat..


Tror snart att jag säger upp mig 

har ännu inte fått rent fönstrena

men stakarna är iaf framme å kopplas in i em..


jaja det får bli som det blir


på Fredag ska jag på 6 veckors besöket till dietisten

ska bli skoj se vad som hänt på deras våg med fett massan osv..


får ta ut Bianca sen.. lite otrevligt när man inte kan se ordentligt..

man snubblar ju lite o är lite vingling..

Men så länge dom inte plogar fram bara is så kan man iaf gå ut.


Ha en fin Tisdag


Tack för besöket


V'älkommen åter!!

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till
Mitt nya Liv!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Jag finns på Facebook

Översätt Bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards