Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

3 Veckor

Av Birgitta - 31 oktober 2012 18:18

Sen min operation


tittar bara in som snabbast


Har nu baksidan av att dom satte ut en medicin efter operationen

 har ont över allt migrän och även ont under fötterna..

Fått tillbaka min tennisarmbåge osv..


Så sitter inte här då det är lite svårt att skriva


Jag var till dr idag och har fått ny medicin

så jag hoppas den snart ska börja hjälpa



Ni får ha en bra Onsdags kväll


Tack för besöket 


Välkommen åter   


Tjinge ling!!

 

 

 

Jordgubbspaj..  Gott 

 
 
Cina

Cina

1 november 2012 17:09

Usch vad detta lät tråkigt då.
Hoppas de hjälper nu då.
Tennisarmbåge har jag haft en gång o fyfan så ont det gjorde men jag tok akupunktur och peppar peppar så har jag inte haft ont sedan dess.
Krya på dig!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Birgitta

2 november 2012 11:01

Ja detta är inget vidare.
Kunde knappt gå..
Armen har ja ju fått cortison spruta i sommras
så hoppas nu på nya medicinen ska göra sitt snart.. inne på tredje dagen verkar lite bättre
men inte på migränen..
Ska ringa så får han skriva ut migrän tabletter oxå..

Tack gumman..

Ha en härlig Fredag..

Kramizzzar

 
Cina

Cina

3 november 2012 09:09

Önskar dig en fin helg!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 5 december 2012 10:49

Finns det ju i hela Sverige nu.. Det vart lite finare och ljusare ute..   här går det sakta att få klart allt men när man inte kan använda armarna så va ska man göra   finns ju ingen annan som kommer å gör nå åt det..   får väl ta mig...

Av Birgitta - 4 december 2012 11:56

Undrar om man åkt på en baskelusk eller nått   mår mer eller mindre illa var gång jag ätit nått. ser otydligt med ögonen o dubbelt.. brännande smärta i magen ibland.. armarna bara värker den högra av tennisarmbåge den andra av annat.. ...

Av Birgitta - 14 november 2012 16:23


min operation.. -1kg till och -5cm i midjan så lite händer det iaf även om jag velat mera men kan jag inte träna i den takt jag ska så får det bli som det blir   blir sen bättre när vintern o kylan är över och om jag sedan får tag på et...

Av Birgitta - 13 november 2012 19:01


Idag fyller ett barnbarn 13 år så jag har nu varit på kalas :)   Tog med mig eget till glassen så jag med kunde fika..   Hon var nöjd med vad hon fick i presenter..   GRATTIS Josefine      Sen börjar ja må lite bättre vad det komm...

Av Birgitta - 8 november 2012 18:58


I går var det fyra veckor sen op.. Mår så där.. Men vägde mig inte eller mätte det får bli senare.. Just nu bara ont i huvet..   Ringde så jag ska få medicin utskrivet..   Idag fyller min lillebror och kusin 41år.. GRATTIS till er båd...

Presentation


Välkommen till
Mitt nya Liv!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Jag finns på Facebook

Översätt Bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards