Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

2 Veckor

Av Birgitta - 24 oktober 2012 09:15

Sedan jag opererades..


Vikten visar - 12 kg har denna vecka gått ner 2,5 kg


Jösses hur ska de sen bli när man börjar gå med stavarna o ute längre pass :)


Men är ett par veckor kvar till dess..


Börjar så smått känna igen vad som är hunger och mättnad

när jag äter för fort eller är på väg in i en dumpning..


Är så skönt att börja känna igen vad som är vad.

Var lite svårt innan då man hade onte nästan över allt i och på magen..

Såren läker fint.. Nu ska det bara läka klart i magen :)


Igår hände här inget speciellt..

Vet ännu inte när Sonen med familj tänker komma ner..

Har med bil att göra..


I morgon ska jag på Halloween fest på Jessicas skola


så i kväll ska vi åka in till Färjestaden för att se om jag kan hitta mig en lite spökperuk.. hehe


sen handla hem lite mer mat nyttigt..

Har sett massa god mat jag vill göra och ha..


Tänkte på det jag gjorde här om dagen med köttfärssås och spagettiringar..

Det blev totalt 7 måltider av dom två burkarna.. 

så 7 middagar för 45kr kan inte vara dyrt .. :)


Nä nu ska jag ta och fixa mig lite kaffe innan det är dags för ett mellis..


Önskar er alla besökare en underbar Onsdag.


Tack för besöket


Välkommen åter   


Tjinge ling!!

 

 

 

Min äldsta dotters fina barn.. Joel, Jonna, Josefine och Jessica   

 

Detta är taget på Josefines och Jessicas skola avslutning juni 2012.

 
 
Cina

Cina

24 oktober 2012 18:12

Aaaa du ser man tror inte man gått ner men det har du ju.
GRATTIS till det!!!!!
Näää dumpning vill jag inte att du ska få, ät sakta o svälj försiktigt o låt det ta den tid det tar att äta din mat värm den igen om den kallnar.

OJ så stora dom blivit.....ja åren går bara vi som är evigt unga hahahaaaaaa.

Kram pårej!!!!!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Birgitta

25 oktober 2012 11:43

Jo å får jag bara igång magen så är det säkert mer som jag gått ner :)

Jo man lär sig äta maten kall..

Ja dom växer dom små.. Joel har börjat gymnasiet och Josefine i högstadiet och Jessica i ettan..
Cattis barn har börjat i ettan och nollan..

Men som du säger bara vi gamla som är evigt unga.. hehe..

Ha en härlig Tisdag..

Kramizzzz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 5 december 2012 10:49

Finns det ju i hela Sverige nu.. Det vart lite finare och ljusare ute..   här går det sakta att få klart allt men när man inte kan använda armarna så va ska man göra   finns ju ingen annan som kommer å gör nå åt det..   får väl ta mig...

Av Birgitta - 4 december 2012 11:56

Undrar om man åkt på en baskelusk eller nått   mår mer eller mindre illa var gång jag ätit nått. ser otydligt med ögonen o dubbelt.. brännande smärta i magen ibland.. armarna bara värker den högra av tennisarmbåge den andra av annat.. ...

Av Birgitta - 14 november 2012 16:23


min operation.. -1kg till och -5cm i midjan så lite händer det iaf även om jag velat mera men kan jag inte träna i den takt jag ska så får det bli som det blir   blir sen bättre när vintern o kylan är över och om jag sedan får tag på et...

Av Birgitta - 13 november 2012 19:01


Idag fyller ett barnbarn 13 år så jag har nu varit på kalas :)   Tog med mig eget till glassen så jag med kunde fika..   Hon var nöjd med vad hon fick i presenter..   GRATTIS Josefine      Sen börjar ja må lite bättre vad det komm...

Av Birgitta - 8 november 2012 18:58


I går var det fyra veckor sen op.. Mår så där.. Men vägde mig inte eller mätte det får bli senare.. Just nu bara ont i huvet..   Ringde så jag ska få medicin utskrivet..   Idag fyller min lillebror och kusin 41år.. GRATTIS till er båd...

Presentation


Välkommen till
Mitt nya Liv!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Jag finns på Facebook

Översätt Bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards