Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

Vardag

Av Birgitta - 22 oktober 2012 10:10

Ja så var det Måndag igen..

Gösses vad dagarna går..

Snart är det två veckor sedan jag opererades..


På Torsdag får jag börja äta pure/mos - ska blir gott..

Sista dagen med sprutorna var i lördags - skönt det med.. 

är alldeles blå prickig på magen :)


Igår var en skön dag.. Grå men inget regn

Var ute på ett par små prommisar och en lite längre

och det kändes bara härligt..

Känns att snart kan man nog gå den 1 timmes promenad man ska göra per dag..


Hoppas min GBP-kok bok kommer idag..

Ska bli så roligt se vad man kan göra för maträtter..

Så man komponerar ihop rätt..

kan ju vara lite svåt så här i början

då allt totalt bara kan vara 1 1/2 dl mat per måltid.


I lördags kväll var mitt barnbarn Jessica på ett halloween disco..

Lägger ut en bild på henne.. Så fin hon var.


Idag blir att vänta på posten o förhoppningsvis dregla över kokboken :)


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan det blir jätte kallt o äckligt..


Ha en härlig Måndag utan regn kan man hoppas iaf..


Tack för besöket


Välkommen åter    


Tjinge ling !!

 

 

 

Fina Jessica 7 år   

 

 
 
Cina

Cina

22 oktober 2012 17:20

Hoppas du fick din kokbok idag med posten.
Men sitt nu inte o dregla över maten hahahaaaaa.
Klart man är sugen på mat.
Meeen snart e det torsdag o du får smaka på puré.
Ta det försiktigt.....jaja jag vet att du vet ;)

Sol hos mig idag o man blir så glad.
Men det kommer nog snart regn för nu är det grått o trist igen.
Sååå fin Jessica var när hon gick på party.

Ha en fin kväll!
Var rädd om dig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Birgitta

23 oktober 2012 10:25

Jo det var just vad jag gjorde..
Sen köpte jag hem köttfärssås och spagettiringar
som jag mixade och hade lite cream fraish i..
Mums så gott.. :)

Ja hon var jätte fin och hade jätte roligt oxå..

Ja skönt när solen kommer man blir på ett helat annat humör.. ev ska den titta fram här idag..

Ha en fin Tisdag.. Utan regn hoppas jag..
var rädd om dig med!
Kramizzzar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 5 december 2012 10:49

Finns det ju i hela Sverige nu.. Det vart lite finare och ljusare ute..   här går det sakta att få klart allt men när man inte kan använda armarna så va ska man göra   finns ju ingen annan som kommer å gör nå åt det..   får väl ta mig...

Av Birgitta - 4 december 2012 11:56

Undrar om man åkt på en baskelusk eller nått   mår mer eller mindre illa var gång jag ätit nått. ser otydligt med ögonen o dubbelt.. brännande smärta i magen ibland.. armarna bara värker den högra av tennisarmbåge den andra av annat.. ...

Av Birgitta - 14 november 2012 16:23


min operation.. -1kg till och -5cm i midjan så lite händer det iaf även om jag velat mera men kan jag inte träna i den takt jag ska så får det bli som det blir   blir sen bättre när vintern o kylan är över och om jag sedan får tag på et...

Av Birgitta - 13 november 2012 19:01


Idag fyller ett barnbarn 13 år så jag har nu varit på kalas :)   Tog med mig eget till glassen så jag med kunde fika..   Hon var nöjd med vad hon fick i presenter..   GRATTIS Josefine      Sen börjar ja må lite bättre vad det komm...

Av Birgitta - 8 november 2012 18:58


I går var det fyra veckor sen op.. Mår så där.. Men vägde mig inte eller mätte det får bli senare.. Just nu bara ont i huvet..   Ringde så jag ska få medicin utskrivet..   Idag fyller min lillebror och kusin 41år.. GRATTIS till er båd...

Presentation


Välkommen till
Mitt nya Liv!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Jag finns på Facebook

Översätt Bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards