Direktlänk till inlägg 25 oktober 2012

Halloween festen

Av Birgitta - 25 oktober 2012 15:23

ÄR ju idag på Jessicas skola


Så jag har gjort en gubbe av en pumpa som hon ska ha i skolan..


Igår var vi handla fick iaf tag på en häxhatt :)


Sen blev det lite grönsaker osv..

Unnade mig två nya nagel lack..

Var år sen jag målade naglarna sist..

Men nu efter op har jag fått långa fina hårda naglar..

Köpte ett lila och ett vitt.. Har det lila på nu..


Börjar nu att äta på känn istället för bara på tiden..

Det fungerar faktiskt riktigt bra..

även om jag blandar ihop måltider osv. 

men får iaf i mig det jag ska ha per dag.

även vätskan :)


Lägger in ett foto i morgon på hur jag såg ut om någon fotar..


Annars är här allt som vanligt,,

Just nu skit kallt ute.. men slutat regna..


Nu ska jag dricka upp min soppa sen gå ut med hunden..

sen göra mig i ordning för kvällen :)


Ha en härlig Torsdag..


Tack för besöket


Välkommen åter   


Tjing ling!!!

 

 

 

Så här blev den.. :)


 
 
Cina

Cina

25 oktober 2012 16:48

Ser fram emot att se dig som "häxa"
Fin halloween lykta du gjort.
Fast inte firar jag det på något speciellt sätt mer än att
tända ljus för mina nära och kära.

Bra att du kommit underfund med ditt ätande
och att det blir bra för dig.

Ha en fin kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Birgitta

26 oktober 2012 16:33

Hehe..
Lessen men vart inga bilder på mig..
Men har på de mina.
Nej firar inte jag heller
mer än om det är nått
på barnbarnens skola eller dagis..

Ja det känns skönt att de ordnat sig..

Ha en fin Fredag..

Kramizzz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 5 december 2012 10:49

Finns det ju i hela Sverige nu.. Det vart lite finare och ljusare ute..   här går det sakta att få klart allt men när man inte kan använda armarna så va ska man göra   finns ju ingen annan som kommer å gör nå åt det..   får väl ta mig...

Av Birgitta - 4 december 2012 11:56

Undrar om man åkt på en baskelusk eller nått   mår mer eller mindre illa var gång jag ätit nått. ser otydligt med ögonen o dubbelt.. brännande smärta i magen ibland.. armarna bara värker den högra av tennisarmbåge den andra av annat.. ...

Av Birgitta - 14 november 2012 16:23


min operation.. -1kg till och -5cm i midjan så lite händer det iaf även om jag velat mera men kan jag inte träna i den takt jag ska så får det bli som det blir   blir sen bättre när vintern o kylan är över och om jag sedan får tag på et...

Av Birgitta - 13 november 2012 19:01


Idag fyller ett barnbarn 13 år så jag har nu varit på kalas :)   Tog med mig eget till glassen så jag med kunde fika..   Hon var nöjd med vad hon fick i presenter..   GRATTIS Josefine      Sen börjar ja må lite bättre vad det komm...

Av Birgitta - 8 november 2012 18:58


I går var det fyra veckor sen op.. Mår så där.. Men vägde mig inte eller mätte det får bli senare.. Just nu bara ont i huvet..   Ringde så jag ska få medicin utskrivet..   Idag fyller min lillebror och kusin 41år.. GRATTIS till er båd...

Presentation


Välkommen till
Mitt nya Liv!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Jag finns på Facebook

Översätt Bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards