Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Nu är allt skit

Av Birgitta - 4 december 2012 11:56

Undrar om man åkt på en baskelusk eller nått


mår mer eller mindre illa var gång jag ätit nått.

ser otydligt med ögonen o dubbelt..

brännande smärta i magen ibland..

armarna bara värker

den högra av tennisarmbåge

den andra av annat..


Tror snart att jag säger upp mig 

har ännu inte fått rent fönstrena

men stakarna är iaf framme å kopplas in i em..


jaja det får bli som det blir


på Fredag ska jag på 6 veckors besöket till dietisten

ska bli skoj se vad som hänt på deras våg med fett massan osv..


får ta ut Bianca sen.. lite otrevligt när man inte kan se ordentligt..

man snubblar ju lite o är lite vingling..

Men så länge dom inte plogar fram bara is så kan man iaf gå ut.


Ha en fin Tisdag


Tack för besöket


V'älkommen åter!!

 

 

 
 
Cina

Cina

5 december 2012 06:54

Hoppas att detta rättar till sig, annars får du ta upp det på ditt möte.
Du torkar ju ur om du inte dricker som du ska!
Krya på dig!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 5 december 2012 10:49

Finns det ju i hela Sverige nu.. Det vart lite finare och ljusare ute..   här går det sakta att få klart allt men när man inte kan använda armarna så va ska man göra   finns ju ingen annan som kommer å gör nå åt det..   får väl ta mig...

Av Birgitta - 14 november 2012 16:23


min operation.. -1kg till och -5cm i midjan så lite händer det iaf även om jag velat mera men kan jag inte träna i den takt jag ska så får det bli som det blir   blir sen bättre när vintern o kylan är över och om jag sedan får tag på et...

Av Birgitta - 13 november 2012 19:01


Idag fyller ett barnbarn 13 år så jag har nu varit på kalas :)   Tog med mig eget till glassen så jag med kunde fika..   Hon var nöjd med vad hon fick i presenter..   GRATTIS Josefine      Sen börjar ja må lite bättre vad det komm...

Av Birgitta - 8 november 2012 18:58


I går var det fyra veckor sen op.. Mår så där.. Men vägde mig inte eller mätte det får bli senare.. Just nu bara ont i huvet..   Ringde så jag ska få medicin utskrivet..   Idag fyller min lillebror och kusin 41år.. GRATTIS till er båd...

Av Birgitta - 5 november 2012 19:17


Och inget speciellt har hänt här.   Allt har sin tid.. det går inte på ett knäpp att må bättre iaf inte när sen deppar kommer och går.. Vädret gör ju det hela inte bättre..   Men ser iaf en liten ljuspunkt där framme tar bara lite tid a...

Presentation


Välkommen till
Mitt nya Liv!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Jag finns på Facebook

Översätt Bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards